Thursday, December 31, 2009

Selamat tahun baru 2010

(1) Saya ingin mengucapkan selamat menyambut tahun baru kepada semua pembaca2 blog ini.

(2) Saya x la biasa membuat sebarang new year resolution, but since awal tahun ini saya akan berpindah kerja, maka new year's resolution saya ialah memulakan hidup baru, di tempat baru dgn penuh keceriaan dan harapan.

(3) Saya berharap akan mencapai apa yg sy impikan. Saya juga berharap anda semua berusaha bersungguh-sungguh mencapai cita2 anda! Kita usaha sama2 yek!

(4) Jgn lupa pula, sekiranya kita gagal mencapai apa yg diinginkan, bukannya bermaksud kita lemah. Kadangkala, apa yg kita mahukan bukanlah yg terbaik utk kita, itu bukan hak kita utk decide. Ar Rahman yg menetukan segalanya.

(5) Selamat tahun baru sekali lagi utk semua ;)

No comments:

Post a Comment