Monday, January 23, 2012

Updates...

(1) Rasanya dh lama sgt aku x update blog ni. Bukan nk ckp ape...mmg 'sibuk' skang ni. Ehehehe... ntah ape yg disibukkan sgt aku pun x tau

(2) Tp mmg sibuk beb, almaklumlah...kerja pun tough sikit skang. Memerah otak utk mengingat..memerah tenaga utk bergerak. Kesudahannya, sampai rumah sebelah ptg/mlm..jadi sedikit letih. Cuma aku harap bila dh dapat baby nanti Allah kurniakan aku tenaga utk layan kedua2 bini and anak aku :)

(3) Oh ya...oleh kerana dh lama aku dh x update blog ni...utk pengetahuan korang aku dh selamat diijab kabulkan dgn isteri aku sekarang pada 7/5/2011 yg lepas. Hehe. Sorry la x update gambar...mcm bese...'sibuk'. And btw my wife alhamdulillah dh pun 6 months pregnant...so menanti kehadiran teman baru je la ni huuuuuuu :)

(4) Azam baru aku nk update blog ini walaupun kekurangan masa..insyaAllah.

(5) Okla, chow sin chi dulu yo

No comments:

Post a Comment