Sunday, March 21, 2010

Wan's marriage (20th March 2010)

(1) Sekali lagi, aktiviti hujung minggu yang paling saya suka menjelma kembali, pergi rumah org kawen :)

(2) Selain drpd menikmati makanan yg best sikit drpd hari2 biasa, dapat tgk org ramai dgn pelbagai telatah, dan of course pengantin lelaki dan pompuan yg hensem dan cun.

(3) Wan adalah junior kolej saya masa di Ungku Omar, UKM. Saya x la rapat dgn dia, sbb lain persatuan dgn dia. Kawan2 sy yg rapat dgn dia panggil dia 'Wan Poyo'...saya tak tahu apa yg poyonye..tgk mcm ok je. Sy tak la panggil dia poyo...kurang sopan.

(4) Kami berempat pergi ke Senawang, Seremban untuk ke majlis ini. Sempatla ambil few pictures..enjoy :)




Gambar candid yg gagal disebabkan en azhar x memberikan kerjasama. ceh :D


Lee laut tgh tunggu nak ambik makanan. Ramai sgt katanye...


Pengantin mai dah..




Pezal sambil gigil2 tapi nak jugak buat tepung tawar



Bulan 5 ni, Lee laut dan Azhar akan kawen. Ni masa2 kecederaan utk kita bersama sebagai org bujang. Mudah2an, lepas kawen nanti, kita still bleh buat gathering camni. Patah kaki aku korang takde...lagi sunyi..


No comments:

Post a Comment